اجاره سوئیت صخره ای هما کندوان

(تعداد بازدید: 5418)   آذربایجان شرقی ,  اسکو ,  کندوان  کد اقامتگاه: 322001 20+ 20+ نفر شب
شروع از  2000000 تومان

سوئیت هما در روستای تاریخی کندوان از توابع شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این اقامتگاه با فاصله 20 کیلومتری از اسکو و 50 کیلومتری از تبریز با زیر بنای 180 مترمربع بصورت 2 سوئیت اقامتی 90 متری بنا شده که هر یک از سوئیت‌ها با دارا بودن اتاق پذیرایی(40 مترمربع)، 1 اتاق خواب (25 مترمربع)، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، در مجموع حداکثر ظرفیت پذیرایی از 15 نفر را دارد.
دو سوئیت این اقامتگاه از نظر امکانات رفاهی و معماری کاملا شبیه بهم بوده و تنها تفاوت آنها در دارا بودن جکوزی است که یکی از این سوئیت‌ها جکوزی اختصاصی و تمیزی نیز دارد. حیاط کوچک اقامتگاه با گلخانه زیبایی که در آن تعبیه شده چشم انداز منحصر به فردی از این روستا باستانی را پیشکش نگاه میهمانان خویش می‌نماید.  کندوان روستاییست 7000 ساله در دل کوه سلطان داغی که در نتیجه فعالیت‌های آتشفشانی، سکونتگاهی مخروطی برای مردمان این دیار شده است. علاوه بر بازدید از این روستا شگفت انگیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نظیر منطقه ییلاقی ارشد چمن (10 کیلومتر) و روستا تاریخی و مدفون حیله ور (3 کیلومتر) نیز دیدن نمایید.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
2000000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو سوئیت صخره ای هما کندوان

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 7 نفر
سوئیت 90 متری شامل اتاق پذیرایی (با مبلمان، تلویزیون، میز غذاخوری، اتو و سشوار)، 1 اتاق خواب (با 1 تخت دبل و 2 مبل تخت خواب شو یک نفره)، آشپزخانه (یخچال، اجاق گاز، هود، منقل و سیخ، ظروف غذا خوری و خوراک پزی)، باربیکیو، سیستم گرمایشی شوفاژ و بدلیل موقعیت ییلاقی اقامتگاه فاقد سیستم سرمایشی. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
سوئیت 90 متری شامل اتاق پذیرایی (با مبلمان، تلویزیون، میز غذاخوری، اتو، سشوار)، 1 اتاق خواب (با 1 تخت دبل و 2 مبل تخت خواب شو یک نفره)، آشپزخانه (یخچال، اجاق گاز، هود، منقل و سیخ، ظروف غذا خوری و خوراک پزی)، باربیکیو، جکوزی. سیستم گرمایشی شوفاژ و بدلیل موقعیت ییلاقی اقامتگاه فاقد سیستم سرمایشی. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو سوئیت صخره ای هما کندوان:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 3 رائ داده شده

معماری و منظره:4.3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4.3 از 5

وضعیت نظافت:4.3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2.8 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
3 دیدگاه ثبت شده است

مهدیه (رزرو کننده) اقامت تا 5 نفر با صبحانه محلی - فاقد جکوزی در اردیبهشت 1401 23 اردیبهشت 1401
با سلام و تشکر ما یه گروه ۸ نفره خانم بودیم سوییت تمیز و قشنگ بود ممنونم ، ولی برای سالمندان و کسانی که پا درد دارن اصلا مناسب نیس چون خیلی سربالایی و پله داره ، غیر از درب ورودی هیچ کجا تهویه و پنجره ای برای باز کردن نبود، سوییت ۵ نفره اس ولی با اینکه ما هزینه ۳ نفر اضافه رو پرداخت کرده بودیم نفرات اضافه صبحانه نداشتن ، مطلب آخر اینکه آدم بیاد کندوان و صبحانه محلی نخوره خیلی بده، متاسفانه تمامی اقلام صبحانه بسته بندی و پاستوریزه بود ، ما خودمون سرشیر و عسل و شیر محلی تهیه کردیم و صبحانه خوردیم
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به مهدیه کاظمی 23 اردیبهشت 1401
سلام و عرض ادب و تشکر از نظرات زیبای شما کندوان کلا روستای صخره ای و همه خانه های صخره ای در سربایی ها قرار داره حتی خود هتل لاله پنج ستاره کندوان ۸۰ الی ۱۲۰ تا پله تیز داره بله درست میفرمایبن برا کسانی که بیماری قلبی دارن و سالمند سخت هست و تهویه صخره ها هم درب شیشه ای که پنجره داره بجز فن های تهویه و پنجره چوبی که احتمالا خودتون باز نکردین و صبحانه بخاطر بهداشت از ایام کرونا اجازه صبحانه فقط بشرط بسته بندی داده بود فعلا هم برقراره 🙏🏼🌹☝️


مریم (رزرو کننده) اقامت در سوئیت تا 5 نفر با صبحانه محلی - فاقد جکوزی در تیر 1400 19 تیر 1400
ما یک گروه هفت نفره بودیم : بسیار سوییت تمیز و مرتبی بود،و در لحظه ورود واقعا از انتخابمون خوشحال شدیم. پرسنل مربوطه اقای عابدپور که اونجا سوییت رو تحویل دادند ؛ بسیار خوش برخورد بودند ، خیلی کمک کردند، واقعا خوشحال شدم که اینقدر دکوراسیون و امکانات سوییت به روز و حرفه ای بود ؛ و در ایران در این روستای بی نظیر ؛ اینچنین کارهایی زحمت فراوان دارد.صبحانه خیلی خوبی برامون سرو شد.
قطعا به همه توصیه میکنم که در این سوییت زیبا که بسیار زیبا چیدمان شده بود ؛ اقامت داشته باشند.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به مریم دادخواه 20 تیر 1400
با سلام و عرض ادب ضمن تشکر و قدر دانی از اقامت پر برکت شما سرور گرامی نظرات محبت آمیز شما موجب دلگرمی گروه بوم گردی هما میباشدانشالاه که دوبار تجدید دیدار شود🙏🏼🌷🌷🌷


faezeh 01 فروردین 1400
این سوییت 2نفره هم هس
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید